Publications
Article in journal (Refereed)
-
Eek-Karlsson, L., Hedlin, M., Olsson, R. (2022). Att förstå sexuella trakasserier – tre förklaringsmodeller och deras pedagogiska implikationer. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis. 16 (1). 59-73.
Status: Published
-
Eek-Karlsson, L., Olsson, R., Gunnarsson, G. (2022). Att motverka sexuella trakasserier - en didaktisk fråga. Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik. 8 (1). 3-19.
Status: Published
Conference paper (Refereed)
Chapter in book (Other academic)
Report (Other academic)
-
Elmeroth, E., Eek-Karlsson, L., Olsson, R., Valve, L. (2005). Tid för målstyrning : utvärdering av kvalitetsarbete i försöksverksamheten med utbildning utan timplan i grundskolan. Högskolan i Kalmar. 61.
-
Elmeroth, E., Eek-Karlsson, L., Olsson, R., Valve, L. (2004). Tid för kunskap : delutvärdering av kvalitetsarbete i försöksverksamhet med utbildning utan timplan i grundskolan. Högskolan i Kalmar. 102.
-
Elmeroth, E., Bjarkå, S., Eek-Karlsson, L., Olsson, R., Valve, L. (2003). Tid för fostran : delutvärdering av kvalitetsarbete i försöksverksamhet med utbildning utan timplan i grundskolan. Högskolan i Kalmar. 93.