Café Linné via webben 2020-04-24: Den digitala undervisningens möjligheter och utmaningar

Välkommen till Café Linné via webben med uppdateringar från ledningen varje vecka. Denna vecka fokuserar vi på den digitala undervisningens möjligheter och utmaningar.

Med oss kommer vi att ha Niklas Ammert, tf prorektor och vicerektor, Lars Tomsmark, universitetsadjunkt på institutionen för nationalekonomi och statistik och Linda Reneland-Forsman, docent i pedagogik och sektionschef vid sektionen för högskolepedagogik. Café Linné leds av rektor Peter Aronsson.

Du är välkommen att ställa frågor till oss. Mejla kommunikationsavdelningen@lnu.se inför mötet eller direkt i chatten under mötet – så försöker vi besvara så många frågor som möjligt.

Se Café Linné på medarbetare.lnu.se/cafelinne. Där finns även mer information och filmer från tidigare tillfällen.