Café Linné via webben 2021-03-19

Välkommen till fredagens Café Linné via Zoom klockan 10-10.15.

Se dagens Café Linné via den här länken: https://lnu-se.zoom.us/j/68387177232

Frustration, zoom och distans eller ökad livskvalitet och tid för reflektion? Nu är det precis ett år sedan vi ställde om vår verksamhet och gick över till digital undervisning och hemarbete. Vad kännetecknar det här året, vad har vi upplevt och vad tar vi med oss när (om?) livet återgår till att bli som vanligt igen?

Dagens värd på Café Linné är Therese Iveby Gardell, universitetsdirektör, som inleder med en kort aktuell lägesrapport. Förutom Therese deltar även Linnékårens ordförande Rebecca Esselgren, och tillsammans med moderator Ted Durdel blir det ett samtal om året som gått.

Vi gör också ett kort besök på campus i Växjö för att träffa några av de medarbetare och studenter som trots allt är på plats.

Har du frågor till Therese och Rebecca?
Inför fredagens möte är du välkommen att ställa frågor till våra gäster! Skriv din fråga i kommentarsfältet nedan – eller mejla till kommunikationsavdelningen@lnu.se så försöker vi besvara så många frågor som möjligt under mötet. Du kan också fråga direkt i chatten under mötet.

Varmt välkommen på fredag klockan 10!

En länk kommer att publiceras här en kort stund innan mötets början.