Café Linné via webben 2021-04-09

Välkommen till fredagens Café Linné via webben klockan 10-10.20

Vad vore vi utan våra studenter? I fredagens Café Linné tittar vi närmare på årets studentrekryteringsarbete. Under Linnéuniversitetets första tio år har vi presenterat oss i många olika former. Från parkour till studentporträtt och förra årets låt, Dear class of 2020. Men vad innehåller årets kampanj? Vem avgör vad som ska marknadsföras och hur går det egentligen till när en kampanj ska produceras?

Dagens värd på Café Linné är prorektor Niklas Ammert, som inleder med målsättningsarbetet för 2025 och studentmålets olika delar. Deltar gör även Maja Rudhe, sektionschef för sektionen studentrekrytering och studentkommunikation, och tillsammans tittar vi närmare på årets kampanj och de profilerande områdena som valts ut.

Denna gång spelas Café Linné in i förväg vilket gör att frågestunden utgår.

Varmt välkommen på fredag klockan 10 då avsnittet läggs upp i ett inlägg på startsidan på Medarbetare!