- Stöd och service
- Telefoni
Telefoni
Här har vi samlat all information som rör telefoni. Du kan läsa om våra telefonitjänster och få hjälp med hur du använder dem. Du hittar även information till beställningsformulär för alla typer av telefonibeställningar.
Telefonilösning inkluderar
- Växelfunktion
- Abonnemang
- Telia touchpoint Plus
- Leasingavtal på mobiltelefon
Mobiltelefoner anskaffas via leasingavtal där varje telefon hyrs i 24 månader och därefter är rekommendationen att telefonen byts ut. Tillbehör som headset, mobilskal och skärmskydd köps in och betalas via en engångskostnad.
Kontakt
För att kontakta Infocenter:
Ring 7146
Ring 0772-28 80 00 om du ringer externt från
Fyll i ett kontaktformulär
Länkar
- Frågor och svar om telefoni
- Telefoni på Serviceportalen
- Lokal- och serviceavdelningen
- Logga in i Touchpoint plus - Första använding (Personal)
- Ladda ner och starta Touch Point Plus Softphone – Mac (Personal)
- Ladda ner och starta Touch Point Plus Softphone – Windows (Personal)
- Uppstart av Samsung mobiltelefon – första användning (Personal)
- Uppstart av iPhone mobiltelefon - första användning (Personal)
- Lägga till ditt Lnu e-postkonto - Android (Samsung) (Personal)
- Lägga till ditt Lnu e-postkonto - iPad och iPhone (Personal)
- Ansluta iPhone/iPad till Wi-Fi (Student och Personal)
- Ansluta Android enhet till Wi-Fi (Student och Personal)
- Ta bort Google-konto och Apple-id från mobiltelefon (Personal)
- Kom igång med appen och adminportalen – Telia Touchpoint Plus