Mobiltelefon

Telefoni

Här har vi samlat all information som rör telefoni. Du kan läsa om våra telefonitjänster och få hjälp med hur du använder dem. Du hittar även information om sortiment och priser samt länkar till beställningsformulär för alla typer av telefonibeställningar.


Telefonilösning

Lösningen inkluderar, förutom växelfunktionalitet och abonnemang, bland annat en användarvänlig app, Telia Touchpoint Plus. I appen kan du enkelt hänvisa dig, koppla samtal till kollegor, chatta, söka fram kollegor och se deras status i företagskatalogen med mera. Information om hur du kommer igång med Touchpoint-appen finns på sidan Guider i menyn till höger.

Mobiltelefoner anskaffas via leasingavtal där varje telefon hyrs i 24 månader och därefter är rekommendationen att telefonen byts ut. Tillbehör som headset, mobilskal och skärmskydd köps in och betalas via en engångskostnad. 

Linnéuniversitetet tillhandahåller en meddelandetjänst för utskick av SMS via webb, E-post eller integrerat i system. Funktionen kan användas för informationsutskick, påminnelser, kris- och avbrottshantering, inbjudningar etc. För behörighet och utbildning i tjänsten är ni välkomna att kontakta Infocenter.

Kontakt

För att kontakta Infocenter, ring 7146 (0772-28 80 00 om du ringer externt) eller fyll i ett kontaktformulär.