Beställningar


Alla typer av telefonibeställningar görs i Linnéuniversitetets självserviceportal. Välj bland länkarna nedan för att komma direkt till rätt sida.

 

Nybeställningar

I Infocenters webbshop kan du beställa telefonabonnemang, telefon, headset och övriga tillbehör.

Universitetets verksamheter har olika behov och användningsområden för mobiltelefon. En viktig utgångspunkt är att kostnadsmedvetenhet ska råda; vi ska inte erbjuda mer avancerade modeller än vad användaren har behov av. arbetare vid Lnu.

För medarbetare med specifika krav på funktionalitet, operativsystem, upplösning etc. finns möjlighet att beställa någon av övriga modeller som ingår i leasingavtalet.

Beslut om inköp fattas av närmaste chef.

 

Ändringar

För att göra ändringar i ett befintligt abonnemang och/eller telefon, använd formuläret Ändring telefoni. Exempel på ändringar är ny användare, byte av kostnadsställe, titel eller namn etc.

 

Avslut

Använd formuläret Avslut telefoni om du vill avsluta ett abonnemang och/eller en telefon.