seminarium

Forskningsseminarium i matematikdidaktik: Changing experiences of being, becoming and belonging: teachers' professional identity revisited

Titel: Changing experiences of being, becoming and belonging: teachers' professional identity revisited
Presentatör:
Jeppe Skott
Anmälan:
Senast fredagen innan seminariet till Hanna Palmér. Ange även om du vill delta i Kalmar och att salen där därför ska ska ringas upp. Texter, se nedan.

Övrigt

Skott, J. (2018b). Changing experiences of being, becoming, and belonging: teachers’ professional identity revisited ZDM. doi:10.1007/s11858-018-1008-3

Skott, J. (2018c). Re-centring the individual in participatory accounts of professional identity. In G. Kaiser, H. Forgasz, M. Graven, A. Kuzniak, E. Simmt, & B. Xu (Eds.), Invited lectures from the 13th International Congress on Mathematical Education (pp. 601-618). Cham: Springer.

Seminarieserien

Detta seminarium ingår i ämnet matematikdidaktiks seminarieserie. Alla kommande seminarier i serien finns samlade på matematikdidaktikens seminariesida.

Sal D1143, hus D, Växjö (sal Ma3071, hus Magna, Kalmar via länk) Hanna Palmér Lägg till i din kalender