Studentambassadörer som jobbar under mässa

Vill du jobba som studentambassadör?

Tycker du om att vara student hos oss och vill berätta om det för andra? Ta då chansen att bli en del av vårt ambassadörsteam! Ett flexibelt och meriterande extrajobb vid sidan av studierna.

Vi söker nu studentambassadörer som vill representera Linnéuniversitetet vid digitala mötesplatser, mässor och andra personliga möten. Som studentambassadör inspirerar du till universitetsstudier genom att dela med dig av dina egna erfarenheter av studentlivet, utbildningsval och hur det är att studera vid Linnéuniversitetet.

Din arbetsplats kan vara på events och digitala mässor där du marknadsföra vårt utbildningsutbud. Du kan också hjälpa till med förberedelser inför konferenser och andra större evenemang på universitetet. Ditt arbete som studentambassadör är arvoderat per timme. Eventuella rese- och boendekostnader står universitetet för.

Vi söker dig som:

• Är student vid Linnéuniversitet och har minst ett år kvar av dina studier
  • Är social, ansvarstagande och tycker om att prata med nya människor
  • Brinner för studentlivet och vill inspirera andra att studera vidare

Är du intresserad? Ansök på Lnu.se/ambassador