Mässa med studenter

Sommarjobbsmässa i Kalmar den 9 mars

Vill du stanna i Kalmar i sommar? På Kalmar kommun finns 1000 meningsfulla sommarjobb. Vi erbjuder speedintervjuer på mässan den 9:e mars!

Kom och träffa oss i Amfium i hus Radix mellan klockan 11.30 -14.30 så berättar vi mer om våra jobb. De flesta sommarjobben kräver ingen särskild utbildning. Ta chansen att vässa ditt CV, skaffa erfarenheter för livet och tjäna extrapengar. Läs mer om sommarjobben på kalmar.se.

Studenter från alla utbildningsinriktningar är välkomna. Observera att obehindrad muntlig och skriftlig kommunikation på svenska krävs för samtliga anställningar. På plats finns också Linnékåren och olika studentföreningar. Varmt välkomna!

Sommarjobbsmässan är ett samarbete mellan Linnékåren och Kalmar kommun.

Missa inte andra möjligheter till sommarjobb. Besök Linnéuniversitetets karriärportal MyCareer.