Driftstörning på lnu.se, Studentwebben och “Min sida”

Vi har under helgen haft en driftstörning på lnu.se, Studentwebben och “Min sida”.

Det mesta är nu åtgärdat, men vissa driftstörningar kvarstår fortfarande (Bland annat kan inloggningen till lnu.se/student och “Min sida” fortfarande vara problem med).

Prova gärna att rensa cachen i webbläsaren innan du går till lnu.se på nytt.

Det kan även hjälpa att använda en annan webläsare (Tex Edge, Safari, Firefox).

Du kan nå dina kursrum på MyMoodle genom att gå till https://mymoodle.lnu.se och logga in där. Ditt schema kan du se via https://cloud.timeedit.net/lnu/web/

Prova gärna med jämna mellanrum att rensa cachen i din webläsare och gå sedan till lnu.se igen för att se om problemet är avhjälpt.

https://serviceportalen.lnu.se/sv-se/article/1070409 finns information kring hur du rensar cachen.