Linnéuniversitetet
Lnu.se/student
Genväg till sidans innehåll
Sök
Huvudmeny
Logga in
English
Sök
Utbildning
Forskning
Bibliotek
Möt Linnéuniversitetet
Aktuellt
Fakulteter
Kunskapsmiljöer
Samarbeta med oss
Stöd oss
Ett hållbart universitet
Forskningsetik
Öppen vetenskap
Det kulturella universitetet
Om Linnéuniversitetet
Kontakta och besöka
Våra ämnen
Organisation
Evenemang
Konferenser
Jobba hos oss
Student
Logga in
English
Natalie Hyltse
Amanuens
Institutionen för psykologi
Fakulteten för hälso- och livsvetenskap
natalie.hyltse@lnu.se
Spara kontaktuppgifter
Ladda ner bild
Mina forskargrupper
Avdelningen för metod och metavetenskap
Inom Avdelningen för metod och metavetenskap arbetar vi med att utveckla och förbättra forskningsmetoder och med projekt som har ett metavetenskapligt…
Publikationer
Artikel i tidskrift (Refereegranskat)
Wilkinson, J., Heal, C., Antoniou, G.A., Flemyng, E., Ahnström, L.,
et al
. (2025).
Assessing the feasibility and impact of clinical trial trustworthiness checks via an application to Cochrane Reviews : Stage 2 of the INSPECT-SR project
.
Journal of Clinical Epidemiology
. 184.
Status: Publicerad
Carlsson, R.
, Batinovic, L.,
Hyltse, N.
,
Kalmendal, A.
,
Nordström, T.
,
et al
. (2024).
A Beginner's Guide to Open and Reproducible Systematic Reviews in Psychology
.
Collabra: Psychology
. 10 (1).
Status: Publicerad
Konferensbidrag (Refereegranskat)
Nordström, T.
,
Kalmendal, A.
, Batinovic, L., Däldborg, P., Dahl, H.,
et al
. (2024).
Reproducibility, Open Science, FAIR and Risk Of Bias in Educational Systematic Reviews : A systematic living meta-review of research standards
.
META-REP 2024, the conference on meta-science and replicability in the social, behavioural, and cognitive sciences. October 28 to 31, 2024 in Munich, Germany
.
Nordström, T.
,
Kalmendal, A.
, Lucija, B., Däldborg, P., Dahl, H.,
et al
. (2024).
FAIR-data adherence in systematic reviews : A closer (meta) view of educational science
.
Presented at Open Science Community Sweden Conference 2024, Växjö, Sweden, 24/9-26/9 2024
.
Hyltse, N.
,
Carlsson, R.
, Nilsonne, G. (2023).
ROSE (Risk of Statistical Error) : A checklist to assess the risk of errors in statistical reporting and datasets.
.
.
Hyltse, N.
,
Carlsson, R.
(2023).
Showcasing Untapped Opportunities for Interdisciplinary Understanding through Bibliometrics in Learning Analytics and Educational Research
.
.
Konferensbidrag (Övrigt vetenskapligt)
Hyltse, N.
,
Carlsson, R.
, Nilsonne, G. (2023).
ROSE (Risk of Significant Error) : A checklist to assess the risk of errors in statistical reporting and datasets.
.
.